logo

Заплати в категорията

Обслужване на клиенти

Диапазонът на заплатите на работещите в България в категория Обслужване на клиенти обикновено е от 672 EUR (минимална заплата) до 1.666 EUR (най-високата средна стойност, действителната максимална заплата е по-висока).

Това е общата месечна заплата включително бонуси. Заплатите се различават значително в зависимост от позицията. Ако се интересувате от заплатите за дадена категория позиции, изберете от списъка.

Нетна месечна заплата
Заплатите могат да варират в зависимост от позициите, дадената стойност е ориентировъчна.
80% от хората печелят:
672 - 1.666 EUR
10% получават по-малко 672 EUR
10% получават повече 1.666 EUR


Заплатите в проучването са изразени в нето.

Въз основа на проучването за заплатите на Zaplatomer.bg, 80% от хората в категорията Обслужване на клиенти в България печелят между 672 EUR и 1.666 EUR месечно нето.

10% от служителите печелят по-малко от 672 EUR и 10% от хората печелят повече от 1.666 EUR.

Анкетата е базирана на данни от служители, изчистени от екстремни и дублирани стойности.

За компании - вземайте уверени решения, когато става въпрос за заплати

Подробният доклад за възнагражденията ще ви помогне да определите справедливи заплати. Винаги ще разполагате с актуални данни за заплатите.

Списък на позициите в категорията Обслужване на клиенти и техните длъжностни характеристики

Позиция
Описание на позицията
Пазарен диапазон
Оператор кол център
  • Отговаряне на входящи обаждания и предоставяне на информация за услугите на заинтересовани клиенти.
  • Обработка на запитвания от клиенти и разрешаване на жалби, свързани с услугите.
  • Провеждане на изходящи обаждания за промотиране и продажба на услуги.
  • Поддържане на точни записи за взаимодействията с клиенти и транзакциите.
  • Съставяне и управление на статистика за обема на обажданията и запитванията за услуги.
  • Сътрудничество с членове на екипа за подобряване на предоставянето на услуги и задоволството на клиентите.
  • Използване на софтуер за CRM за проследяване на взаимодействията с клиенти и проследяване на потенциални клиенти.
  • Предоставяне на обратна връзка на ръководството относно тенденциите сред клиентите и проблемите със службите.
  • Осигуряване на съответствие с политиките и процедурите на компанията при всички взаимодействия с клиенти.
  • Участие в обучителни сесии за подобряване на знанията за продуктите и уменията за обслужване на клиенти.
612 - 1.465 EUR
Супервайзор кол център
  • Контролиране на ежедневните операции на кол центъра, за да се гарантира ефективност и ефективност при предоставянето на услуги.
  • Надзор и обучение на агентите в кол центъра, за да се подобри представянето им и уменията за обслужване на клиенти.
  • Мониторинг на метриките и индикаторите за представяне на обажданията, за да се идентифицират области за подобрение.
  • Обработка на ескалирани запитвания от клиенти и решаване на сложни проблеми в навременен срок.
  • Разработване и реализиране на политики и процедури за подобряване на качеството на услугите и оперативната ефективност.
  • Провеждане на редовни оценки на представянето и предоставяне на конструктивна обратна връзка на членовете на екипа.
  • Осигуряване на съответствие с политиките на компанията и законовите изисквания на индустрията.
  • Сътрудничество с други отдели, за да се обхванат потребностите на клиентите и да се подобрят предлаганите услуги.
  • Подготвяне на доклади за представянето на кол центъра, обратна връзка от клиенти и продуктивност на екипа.
  • Създаване на положителна работна среда, която насърчава екипната работа и ангажираността на служителите.
  • Помощ при процеса на набиране и въвеждане в експлоатация на нов персонал в кол центъра.
  • Информиране относно тенденциите в индустрията и най-добрите практики, за да се подобри услугата.
834 - 1.826 EUR

Знаем много повече за вашата заплата!

Знаем дали получавате повече, или по-малко от средното за вашия регион. Знаем дори как образованието влияе върху заплатата и колко бихте получавали в чужбина.